Vyhnite sa lekárskym ambulanciám


Chrúmte mandle
Nie tie svoje. Jadrá mandľovníka. Už 50-gramová denná „rácia” pokryje vašu dennú potrebu vitamínu E, vlákniny a zdravých mononenasýtených mastných kyselín.
Len žiadnu hektiku
Uponáhľanosť, stres a chorobný pocit, že nestíhate, zdvojnásobujú riziko, že hodnoty vášho krvného tlaku dosiahnu nebeské výšiny. Doslova. Ak ešte nemáte záujem o milostnú avantúru so sv. Petrom, uhrýzajte z tohto roka pomaly a každé sústo dôkladne požujte. Ak už teraz začnete sliediť po katalógoch s letnými dovolenkami, zvýši sa vaša šanca, že vás tento rok netrafí šľak, až o 30 %.snídaně.jpg
Sterilizujte
Nie. Uhorky nie. Mobil. Väčšinu času obcuje vo vašej kabelke alebo vrecku nohavíc s použitými vreckovkami, usadeným prachom a kultivovanými baktériami. Výsledkom tohto družného plodenia sú potom vyrážky na vašej tvári, najčastejšie v okolí brady. Dermatológovia zastávajú názor, že sa tomu dá predísť, ak svojho miláčika častejšie vydrhnete antibakteriálnymi dezinfekčnými obrúskami.
Zdrogované cappuccino
Nechajte svoje cappuccino pravidelne šnupať škoricu. Čajová lyžička tohto aromatického prášku prospieva metabolizácii inzulínu a udrží v normále hladinu cholesterolu v krvi. V spojení s kofeínom to bude tá najvoňavejšia extra dávka za rozumnú cenu. Závislosti sa, bohužiaľ, asi nevyhnete.
Je vám tesno?
Flóra vám to spočíta. Pravdepodobne nepotrebujete väčšiu bytovú jednotku, ale iba ubrať trocha obroku a viac sa hýbať. Nájdite  kalkulačku, ktorá vám nielen vypočíta, koľko ste toho dnes spratali, ale vám aj vyčísli, koľko z toho ste schopné reálne využiť a poradí vám, ako rozhýbať ten zvyšok.kave.jpg
Žuvačku za ucho
A pripravenú zraziť pH vo vašej ústnej dutine na optimálnu hodnotu po každom jedle. Ak nemôžete žuvačky, cmúľajte cukríky. Za uchom nedržia… ale skúsili ste náhrdelník?
3x a dosť
Výživári by vás radi videli chrumkať 5 porcií čerstvého ovocia alebo zeleniny denne. Odkazujeme im: páni, trocha skromnosti… Aténski univerzitní machri totiž tvrdia, že už 3 porcie zdravia v prírodnom balení dokážu znížiť riziko infarktu až o 70 %. Perfekcionizmus sa ani tento rok nenosí.
Nájdite si dílera
A nebojte sa sadnúť mu na MED. Domáci med je výborný liek.