Ako zvýšiť návštevnosť svojho webu? Funkčným riešením môže byť SEO

Internet je miesto s obrovským potenciálom, a to aj z hľadiska nástrojov, techník a postupov, ktoré umožňujú efektívne zviditeľnenie vašej podnikateľskej činnosti. Lepšie zviditeľnenie vašej webovej stránky, resp. e-shopu.

Upozorniť na seba môžete pravidelnou aktualizáciou obsahu na sociálnych sieťach, ale samozrejme aj prostredníctvom spoplatnenej reklamy napr. vo forme bannerov a reklamných oznámení. Určite sa ale oplatí venovať pozornosť spoplatnenej reklame v Google, ktorý je pravidelne navštevovaný v obrovskom počte a svojim návštevníkom poskytuje tie najrelevantnejšie výsledky k ich záujmom.

vyhľadávač Google

  • A v tom je jeho silná stránka a zároveň silný potenciál pre vás, váš web a jeho či už spoplatnenú, tak aj organickú a prirodzenú viditeľnosť.

Pokiaľ si v Google chcete zaplatiť za propagáciu, váš web sa bude nachádzať vo výsledkoch označených ako reklama, a tieto sú spravidla uprednostnené pred tými organickými. Na druhej strane sú to ale v nemalých prípadoch práve organické výsledky, na ktoré užívatelia radi kliknú a táto forma výsledkov rozhodne nevymiera. A to je dôvod, prečo je stále aktuálne a potrebné takisto seo.

Search Enigne Optimization (alebo optimalization) najlepšie preložíme ako optimalizácia pre vyhľadávače a ide o proces, ktorý vie byť naozaj veľmi efektívny v prípade, ak chcete s vašou internetovou stránkou uspieť vo vyhľadávačoch. Konkrétne vtedy, ak chcete, aby sa nachádzala na vysokom a dobre viditeľnom mieste v organických výsledkoch, čím sa bude potenciálnym záujemcom objavovať ako jeden z najviac relevantných výsledkov k ich hľadaným kľúčovým výrazom.

mobil, Google analytics

Takáto optimalizácia sa musí postarať o vnútorné ako aj vonkajšie faktory webu, čo povedú k tomu, že ho internetový vyhľadávač ako napr. Google označí za kvalitný a relevantný zdroj, čím ho bude svojim užívateľom automaticky poskytovať na poprednej pozícii.

  • A takýto efekt bude mať určite podstatný vplyv na návštevnosť danej stránky ako aj na počet uskutočnených konverzií.